Friday, December 28, 2012

#134 my nurul huda damayanti


#maya

Emm buat maya,
Mulanya yaya da tulis surat untuk maya ingtkn nk bgi sebelum hbs sem 3
Tapi x sempat hheeh
Sbb pg tu bgun lmbt hehehe
Maaf ye..

Dalam blog pun jd la kan ??
Emmm nurul huda damayanti J
Seorang sahabat yang aku kenal sebelum masuk kms lagi..
Mulanya aku rasa dia baik sangat
Sbb mula2 dia bahasakan dirinya dengan “kami”
Emmm hahaha disini terlihat
Kebodohan aku
Hehehe

Rupanya orang utara bahasakan dirinya kami heheh J
Maya merupakan orang pertama yang tegur aku masa registration J
Heheh dia kenal aku
Hehehe

Mulanya aku, maya dan aina
Merancang nk jd roommates..
Disebbkan aina terlupa nk postostet something
Dia tertinggl akt belakag
Pastu aku hilang jugak dgn maya
Maya cepat sangat

Tapi maybe Allah mmg nk takdirkan aku jd roommates dia

#hehe Allah nk maya layan krnh yaya 4 sem kat kms J

Heheh kami dapat jd roommates J
Heheh lawak kan.
Ingt x sebelum ni aku kata dia ni baik lembut jeee
Huh bila da jumpa
GANASNYEEEEEEEEEEEE
Hehhehe

Ganas dan comey + hensem
That’s my maya J
Dia sentiasa layan n tahan dgn kernh saya J
Klw saya ajak borak ataw cakap benda mepek2
Dia layan je
Hehehe best jd roommates dia..
Emm
Ingt lagi waktu sem 1
Aku nges sbb dia..
Kisahnya bukn dia marah aku
Tapi disebbkn dia tengking2
Wlwpun bukn untuk aku
Tapi aku sedih
Hehhe

Lama gak aku nges
Hehhehehhehe

Heheh tapi dia tau kwn dia yg lembut hati ni mmg sng shgt nk menagis..
Maya pun lembut hati..
Cuma dia lagi kuat dari aku…
Dia x kan nges..

Bila dia lembut hati..
Dia akan jd x tentu arah..
Hehehehhe
Paling best tgk dia mcm ni… J
Hehhee

Maya.. maya…
Waktu sem 2
Sambut bezday maya
Pukul maya puas2 dgn bantal J
Huhuhu
Best…
Waktu tu kat beranang J
Kami pindah2 pun tetap nk roommates yg sama jugak..
Ingt x maya??
Kita masak spegetthi sama2..
Pg surau sama2..
Emm
Kenangan terindah tu.. J

Study sama2…
Tgk movie sama2..
Kongsi cerita J
Emmm best2..
Sem 3 lak..
Mmg the best…
Ingt x??

Hehe mcm2 kngn kita da cipta kan maya…
Thanks for always be there for me J
Penamat sem 3 kita pakai face mask sama2
Hehhe
Maya paling kuat gelak tgk muka org len
padahal muka dia pun lwak
Hehehhhee

Bila maya gelak ainil n aku pun gelak la heheheh
Thanks maya
For the best memory ever J
Hope nnti kita fly sama2 n still jd roommates..


seriusly sekarang da tanggal 28 dec..
rindu sgt kat maya :) 
hehe tc dear 
and remember i always love u :)
friends forever :)



XOXO
yaya :)